6+1

Tiden tuffar långsamt på, två veckor och en dag kvar till VUL nu, då kommer jag att få veta hr det går där inne :)
Jag har nu lite symtom, det drar i magen då och då, illamåendet har kommit med besked över påsk och bröstvårtorna är riktigt ömma. Tröttheten får jag inte glömma heller, har varit helt energilös i helgen. Allt har varit jobbigt, speciellt en sväng till återvinningen då jag kastade ilskna blickar på stacckars A hela tiden för att jag tyckte att det var så jobbigt. Att det var min idé från början tänkte jag inte på då utan jag tyckte att han plågade mig. :) haha. Sen köpte vi pizza, när jag åt den mådde jag inte illa vilket resulterade att jag tryckte i mig hela. Bara för att bli illamående på nytt några minuter senare.. Hahaha
 
Jag hade blödit flera gånger nu första graviditeten som slutade i MA. Nu har jag sedan BIM inte blödigt, lite mörkare flytning en gång bara. Det ser jag som ett gott tecken!
 
Andra graviditeten fick jag aldrig ett starkt pluss, nu har jag fått ett riktigt starkt en gång och kommer inte testa mer. Även det här ser jag som ett positivt tecken för denna graviditet.
 
Kanske är det min tur! En liten decemberbebis 2014. Som kommer att vara lika gammal som syrrans barn som kommer om en månad och 6 dagar. Längtar, det ska bli så roligt. 
 
Om det går vägen med VUL så berättar vi nog ungefär då för familjerna, eller på morsdag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Har läst din blogg ett tag nu, har dock inte varit här inne på ett tag då jag knappt hunnit läsa bloggar. Vad glad jag blev när jag gick in här idag och såg att du är gravid! Stort stort grattis, äntligen! Håller alla minna tummar och tår att det går bra för er denna gången :)

2014-04-22 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0