Ett par dagar efter plusset

Och jag mår skit! Är förkyld vilket har lett till huvudväk och ett ständigt tryck i bihålorna. Dessutom har jag ont i en visdomstand. :(
 
Jag åkte tom hem från praktiken idag, inte likt mig. Vaknade i natt och hade megaont i huvudet men det var borta när klockan ringde. Jag har praktik på en förskola och det hade säkert gått att jobba på ett lugnt kontorsjobb men jag kände att huvudet inte orkade med när det blev för stojigt. Inte så bra att arbeta med barn då. Så jag åkte hem nyss..
 
Blir lite nojig att mitt dåliga mående ska påverka graviditeten men det gör det väl inte? Är så rädd för att det ska bli ett nytt misslyckande så jag vågar inte vara glad och fira. Det känns som att det vore att ta ut segern i förskott om jag tror för mycket på det här. Till helgen blir det antagligen ett digitalt test, om det skulle visa gravid 2-3 så skulle det kännas som en tyngd lyftes från axlarna. Då skulle det kännas som att det går vägen.
 
Hoppas hoppas!
 
Tack för gratulationer ni som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0