Inskrivning

Idag är jag i vecka 11+0 och det är dags för inskrivning.
 
Det ska bli spännande att se vad man får ut av det, man ska tydligen inte förvänta sig så mycket enligt syster, som har bf om 2 dagar nu!!! Snart blir jag moster. Weeee!
 
Men åter till mig :) jag ska be om att få göra ett ultraljud snart. Tydligen så brukar barnmorskor inte ha sådan utrustning fick jag veta av syster. Jag har sett det som en självklarhet, på fertilitetscentrum finns de ju i varje rum :) Jag är inte van att vara en "vanlig" gravid. Men jag kanske kan få en remiss. Anledningen är att det kom lite blod förra veckan, inte mycket och brunt, så gammalt. Men jag gillar det inte, missfallen har satt sina spår och blödning har bara betytt otrevligheter. Så jag hoppas att de kan vara snälla och ge ett extra ultreljud efter min historia. 
 
Jag vet inte riktigt varför men det känns fasen inte på riktigt än :/ jag törs liksom inte tro det än. Ändå har jag sett hjärtslag för 3 veckor sedan och trodde att det skulle göra det riktigt, men nej. 
 
Jag har längtat så länge, misslyckats så många gånger att det är svårt att tro det.
 
Vi ska berätta för våra familjer den här veckan. Det kommer sig så att både A´s och mitt syskon som bor långväga härifrån kommer hem i helgen. Och då är väl det bästa tillfället? :) Annars hade vi tänkt morsdag, igår, men men. Snart ska vi bertätta iallafall. Kanske det blir mer verkligt då när man kan prata mer öppet om det. Tänker berätta för vänner å så snart också, när vecka 12 passerat, om två veckor alltså kan man börja sprida det mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0