Inskrivningen

Glömde uppdatera efter inskrivningen i måndags.

Jag fick göra båda delarna av inskrivningen på en gång. Både prat och några prover..
 
Jag får inte göra nått UL, eller de kan inte hjälpa mig med det iallafall, då får jag ringa uppsala. MUPP!
Bara för det kom det åter liiite blod idag. När jag satt och tryckte på toa, lika som förra gången. Jag har bestämt mig för att det är så att blodkärl brister när jag trycker på och inget farligt. Annat orkar jag inte! Så är det med det.
Dessutom kan jag bara inte ta en dag i Uppsala nu, så är ingen ide att ringa och tjata ens, det går inte ihop med allt annat jag behöver göra.
 
Blodvärde och blodsocker var bra och jag hade ingen urinvägsinfektion blev jaqg upplyst om. Fler prover ska göras någon dag mellan 8-12, typ helt omöjligt att hinna. Helst den här vekan men det går inte. Försökte i tisdags då jag började jobba 9 men näe, det var omöjligt att hinna med alla pensionärer som hängde på låset :) Som att de inte hade kunnat komma lite senare, men men jag tänker inte vara bitter på alla gamma gullgubbar och tanter. Bara på att tiderna är så snäva!
 
Men jag hinne nog... öh.. int nästa vecka, men veckan efter.. i slutet på veckan om det int blir mer jobb.
 
Vi bokade iallafall in RUL, den 21 juli får jag se lill*n. Blev erbjuden moderkaksprov och fostervattenprov också. Öh, nej tack. (ökad missfallsrisk). Inte KUB däremot, de får man bara om man är över 35..
 
Förresten störde jag mig nå grymt på att barnmorskan inte visste skillad på IVF och insemination. Jag sa IVF och hon sa insemination fast jag rättade henne. Borde hon inte veta skillnaden eller var det  bara ointressant??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0