Vad händer???

Jag fattar inget, nu är det 14 dagar sedan jag gjorde VUL och läkaren såg en ihopsjunken äggbåsa. Alltså att jag hade haft ägglossning nyligen. Hon trodde att mensen skulle komma i måndags, men nu 4 dagar senare så har den inte kommit. Har gjort graviditetstest idag också och det var negativt.
 
De gånger jag har plussat har jag sett det tigit så om det var fallet borde det synas. SÅ VAD ÄR DET SOM HÄNDER????!!!
 
Kommer inte mensen före tisdag så hinner jag inte med min IVF innan jul. Och med den turen som jag har så kommer den säkert typ 3 dagar senare bara för att retas. Jag hatar verkligen det här. Varför kan det inte bara fungera som för alla andra??? Såklart inte för alla, men de flesta får ju till det på egen hand. Jag orkar inte mer motgångar just nu.
 
Dessutom så kommer det bli jättesvårt att vara iväg från jobb massa i januari då jag lovat att jobba 75% då och antagligen varje dag. Jag är ju vikarie och att då säga att man ska jobba och sedan ta tillbaka det känns inge vidare. Men vad ska jag göra? Tänker då inte vänta längre. Sen ska jag iväg på skidsemester i början på februari som kan krocka med läkarbesök. 
 
Och jag vill nu :)

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresa

Det är såå typiskt att mensen inte vill komma de få gånger man faktiskt önskar att den kommer! :(

Hoppas den behagar visa sig snart :)

2013-11-29 @ 19:17:47
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0